Autoencàrrec

Branding i Imatge Corporativa // 2016

Joante

Autoencàrrec
Branding i Imatge corporativa // 2016

JOANTE engloba tot el meu món gràfic, des de les fotografies, passant per tots els projectes que he anat realitzant, des de fa anys que és la meva marca personal. A l'hora de crear un relat de marca, es va agafar un mostrari tipogràfic del 1930, de la Fundición Tipográfica Nacional, i es va partir d'una tipografia modular i geomètrica anomenada Interpol, la qual era autodenominada para el reclamo de publicidad, es va fer una revisió estructural de cada caràcter, dels angles i gruixos, i es va dissenyar el logotip final amb les seves aplicacions a diferents suports. Aquest logotip a l'estar dividit en dos, ens permet col·locar qualsevol missatge que vulguem comunicar al mig, la qual ens permet tenir una diversitat molt gran, sense perdre l'essència.

 

L'elecció d'aquesta tipografia i no una altra va ser donat que es volia transmetre la passió per la història tipogràfica i la importància de tornar als orígens. A l'hora de realitzar les targetes de visita es va optar per un segell de goma sobre tot tipus de papers diferents, així s'aconsegueix amb el gest d'estampar manualment cada targeta (recordant l'acció de les leterpress) i el fet de canviar de papers mostra diversitat, a la vegada que resulta del tot econòmic i també li dona l'essència del 

fet a mà.